Free Shipping to CH & EU

Shipping

EN:

We are proud to offer international shipping services that currently operate in over 200 countries and islands worldwide. Nothing means more to us than bringing our customers great value and service. We will continue to grow to meet the needs of all our customers, delivering a service beyond all expectation anywhere in the world.

I haven't received my order yet! Is it lost?

If you have any concerns with your order, please contact our support team by email and they will be glad to assist you. Most emails are answered within 1 business day.

How do you ship packages?

Packages from our warehouse in China will be shipped by ePacket or EMS depending on the weight and size of the product. Packages shipped from our US warehouse are shipped through USPS.

Do you ship worldwide?

Yes. We provide free shipping to over 200 countries around the world. However, there are some locations we are unable to ship to. If you happen to be located in one of those countries we will contact you.

How long does shipping take?

Shipping time varies by location. These are our estimates: 
Switzerland and Europe, 10-20 days 
United States, 15-30 days 
Canada, 15-30 days 

Due to restricted international flights, some delays can occur due to the COVID-19 pandemic. Thank you for your understanding.

Do you provide tracking information?

Yes, you will receive an email once your order ships that contain your tracking information. If you haven’t received tracking info within 5 days, please contact us.

My tracking says “no information available at the moment”.

For some shipping companies, it takes 2-5 business days for the tracking information to update on the system. If your order was placed more than 5 business days ago and there is still no information on your tracking number, please contact us.

Will my items be sent in one package?

For logistical reasons, items in the same purchase will sometimes be sent in separate packages, even if you’ve specified combined shipping.

If you have any other questions, please contact us and we will do our best to help you out.

 

FR:

Nous sommes fiers de proposer des services de transport maritime international qui opèrent actuellement dans plus de 200 pays et îles du monde entier. Rien n'est plus important pour nous que d'offrir à nos clients un service de grande qualité. Nous continuerons à nous développer pour répondre aux besoins de tous nos clients, en offrant un service au-delà de toute attente, partout dans le monde.

Je n'ai pas encore reçu ma commande ! Est-elle perdue ?
Si vous avez des problèmes avec votre commande, veuillez contacter notre équipe de support par e-mail et ils seront heureux de vous aider. Nous répondons à la plupart des courriels dans un délai de 1 jour ouvrable.

Comment expédiez-vous les colis ?
Les colis de notre entrepôt en Chine sont expédiés par ePacket ou EMS selon le poids et la taille du produit. Les colis expédiés à partir de notre entrepôt aux États-Unis sont expédiés par USPS.

Expédiez-vous dans le monde entier ?
Oui. Nous offrons la livraison gratuite dans plus de 200 pays dans le monde entier. Cependant, il y a certains endroits où nous ne pouvons pas expédier. Si vous vous trouvez dans l'un de ces pays, nous vous contacterons.

Combien de temps prend l'expédition ?
Le délai d'expédition varie en fonction de l'endroit où vous vous trouvez. Voici nos estimations :
Suisse et Europe, 10-20 jours
États-Unis, 15-30 jours
Canada, 15-30 jours

En raison des restrictions sur les vols internationaux, certains retards peuvent se produire en raison de la pandémie de COVID-19. Nous vous remercions de votre compréhension.

Fournissez-vous des informations de suivi ?
Oui, vous recevrez un courriel contenant vos informations de suivi une fois votre commande expédiée. Si vous n'avez pas reçu les informations de suivi dans les 5 jours, veuillez nous contacter.

Mon suivi indique "aucune information disponible pour le moment".
Pour certaines compagnies maritimes, il faut 2 à 5 jours ouvrables pour que les informations de suivi soient mises à jour dans le système. Si votre commande a été passée il y a plus de 5 jours ouvrables et qu'il n'y a toujours pas d'informations sur votre numéro de suivi, veuillez nous contacter.

Mes articles seront-ils envoyés dans un seul colis ?
Pour des raisons logistiques, les articles d'un même achat seront parfois envoyés dans des colis séparés, même si vous avez spécifié un envoi combiné.

Si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à nous contacter et nous ferons de notre mieux pour vous aider.

 

DE:

Wir sind stolz darauf, internationale Schifffahrtsdienste anbieten zu können, die derzeit in über 200 Ländern und Inseln weltweit operieren. Nichts bedeutet uns mehr, als unseren Kunden großen Wert und Service zu bieten. Wir werden weiter wachsen, um den Bedürfnissen aller unserer Kunden gerecht zu werden und überall auf der Welt einen Service zu bieten, der alle Erwartungen übertrifft.

Ich habe meine Bestellung noch nicht erhalten! Ist sie verloren gegangen?
Wenn Sie irgendwelche Probleme mit Ihrer Bestellung haben, wenden Sie sich bitte per E-Mail an unser Support-Team, das Ihnen gerne weiterhilft. Die meisten E-Mails werden innerhalb von 1 Werktag beantwortet.

Wie versenden Sie Pakete?
Pakete aus unserem Lager in China werden je nach Gewicht und Größe des Produkts per ePacket oder EMS verschickt. Pakete, die von unserem Lager in den USA verschickt werden, werden über USPS verschickt.

Versenden Sie weltweit?
Ja. Wir bieten kostenlosen Versand in über 200 Länder auf der ganzen Welt. Es gibt jedoch einige Orte, an die wir nicht liefern können. Wenn Sie sich in einem dieser Länder befinden, werden wir uns mit Ihnen in Verbindung setzen.

Wie lange dauert der Versand?
Die Lieferzeit variiert je nach Standort. Dies sind unsere Schätzungen:
Schweiz und Europa, 10-20 Tage
Vereinigte Staaten, 15-30 Tage
Kanada, 15-30 Tage

Aufgrund eingeschränkter internationaler Flüge kann es aufgrund der COVID-19-Pandemie zu einigen Verspätungen kommen. Wir danken Ihnen für Ihr Verständnis.

Bieten Sie Informationen zur Sendungsverfolgung an?
Ja, Sie erhalten eine E-Mail, sobald Ihre Bestellung versandt wird, die Ihre Sendungsverfolgungsinformationen enthält. Wenn Sie innerhalb von 5 Tagen keine Sendungsverfolgungsinformationen erhalten haben, kontaktieren Sie uns bitte.

Meine Sendungsverfolgungsinformationen lauten: "Zurzeit keine Informationen verfügbar".
Bei einigen Versandunternehmen dauert es 2-5 Werktage, bis die Sendungsverfolgungsinformationen im System aktualisiert sind. Wenn Ihre Bestellung vor mehr als 5 Werktagen aufgegeben wurde und noch immer keine Informationen zu Ihrer Sendungsverfolgungsnummer vorliegen, setzen Sie sich bitte mit uns in Verbindung.

Werden meine Artikel in einem Paket versandt?
Aus logistischen Gründen werden Artikel ein und desselben Einkaufs manchmal in getrennten Paketen versandt, auch wenn Sie kombinierten Versand angegeben haben.

Wenn Sie weitere Fragen haben, wenden Sie sich bitte an uns, und wir werden unser Bestes tun, um Ihnen zu helfen.

 

IT:

Siamo orgogliosi di offrire servizi di spedizione internazionale che attualmente operano in oltre 200 paesi e isole in tutto il mondo. Niente è più importante per noi che portare ai nostri clienti un grande valore e servizio. Continueremo a crescere per soddisfare le esigenze di tutti i nostri clienti, offrendo un servizio oltre ogni aspettativa in tutto il mondo.

Non ho ancora ricevuto il mio ordine! È andato perso?
Se avete qualche preoccupazione con il vostro ordine, si prega di contattare il nostro team di supporto via e-mail e saranno lieti di aiutarvi. La maggior parte delle e-mail riceve risposta entro 1 giorno lavorativo.

Come spedite i pacchi?
I pacchetti dal nostro magazzino in Cina saranno spediti tramite ePacket o EMS a seconda del peso e delle dimensioni del prodotto. I pacchetti spediti dal nostro magazzino USA vengono spediti tramite USPS.

Spedite in tutto il mondo?
Sì. Forniamo spedizioni gratuite in oltre 200 paesi in tutto il mondo. Tuttavia, ci sono alcune località in cui non siamo in grado di spedire. Se vi capita di trovarvi in uno di questi paesi vi contatteremo.

Quanto tempo dura la spedizione?
Il tempo di spedizione varia a seconda della località. Queste sono le nostre stime:
Svizzera e Europa, 10-20 giorni
Stati Uniti, 15-30 giorni
Canada, 15-30 giorni

A causa delle restrizioni dei voli internazionali, possono verificarsi alcuni ritardi a causa della pandemia COVID-19. Grazie per la vostra comprensione.

Fornite informazioni per il tracciamento?
Sì, riceverete un'e-mail una volta che il vostro ordine verrà spedito con le informazioni di tracciamento. Se non avete ricevuto le informazioni di tracciamento entro 5 giorni, vi preghiamo di contattarci.

Il mio tracking dice "nessuna informazione disponibile al momento".
Per alcune compagnie di navigazione, ci vogliono 2-5 giorni lavorativi per aggiornare le informazioni di tracciamento sul sistema. Se il tuo ordine è stato effettuato più di 5 giorni lavorativi fa e non ci sono ancora informazioni sul tuo numero di tracking, contattaci.

I miei articoli saranno inviati in un unico pacco?
Per motivi logistici, gli articoli presenti nello stesso acquisto verranno a volte inviati in pacchi separati, anche se avete specificato la spedizione combinata.

Se hai altre domande, contattaci e faremo del nostro meglio per aiutarti.

 

ES:

Nos enorgullece ofrecer servicios de transporte internacional que actualmente operan en más de 200 países e islas de todo el mundo. Nada significa más para nosotros que ofrecer a nuestros clientes un gran valor y servicio. Seguiremos creciendo para satisfacer las necesidades de todos nuestros clientes, entregando un servicio más allá de toda expectativa en cualquier parte del mundo.

¡Aún no he recibido mi pedido! ¿Se ha perdido?
Si tiene alguna preocupación con su pedido, por favor contacte con nuestro equipo de soporte por correo electrónico y ellos estarán encantados de ayudarle. La mayoría de los correos electrónicos son respondidos en un día hábil.

¿Cómo se envían los paquetes?
Los paquetes de nuestro almacén en China serán enviados por ePacket o EMS dependiendo del peso y tamaño del producto. Los paquetes enviados desde nuestro almacén en EE.UU. se envían a través de USPS.

¿Hacen envíos a todo el mundo?
Sí. Realizamos envíos gratuitos a más de 200 países de todo el mundo. Sin embargo, hay algunos lugares a los que no podemos realizar envíos. Si se encuentra en uno de esos países, nos pondremos en contacto con usted.

¿Cuánto tiempo tarda el envío?
El tiempo de envío varía según la ubicación. Estas son nuestras estimaciones:
Suiza y Europa, 10-20 días
Estados Unidos, 15-30 días
Canadá, 15-30 días

Debido a la restricción de los vuelos internacionales, pueden producirse algunos retrasos debido a la pandemia de COVID-19. Gracias por su comprensión.

¿Proporciona información de rastreo?
Sí, recibirá un correo electrónico una vez que su pedido se envíe con la información de seguimiento. Si no ha recibido la información de rastreo dentro de 5 días, por favor contáctenos.

Mi rastreo dice "no hay información disponible en este momento".
Para algunas compañías de envío, toma 2-5 días hábiles para que la información de rastreo se actualice en el sistema. Si su pedido fue realizado hace más de 5 días hábiles y todavía no hay información sobre su número de seguimiento, por favor contáctenos.

¿Mis artículos serán enviados en un solo paquete?
Por razones logísticas, los artículos de una misma compra a veces se envían en paquetes separados, aunque haya especificado un envío combinado.

Si tiene alguna otra pregunta, póngase en contacto con nosotros y haremos todo lo posible por ayudarle.

Language
English
Open drop down